Elder Masse

Elder Masse
Serving a Mission for the Church of Jesus Christ of Latter-Day-Saints August 2015-2017

Sunday, December 25, 2016

Christmas Letter to Read in Our Sacrament Meeting

1- The greatest gift that God has ever given me in this life is the opprtunity to come to earth at this time into the most loving and wonderful family that you could ever imagine. Nothing will ever mean more to me than them and knowing that I can be with them forever because of Jésus Christ is an indescribable feeling. Someone was very wise when they said that distance makes the heart grow founder. My love for my family has grown beyond belief during my mission and No words can sum up my gratitude or love that I feel towards my loving Heavenly Father for having given me such wonderful parents and siblings who have given me everything that I have today. They have taught me everything I know and have always been there whenever I have needed them. They will always be Gods greatest gift to me I love them with a passion that drives me to be the kind of person that would not only make my Father in Heaven proud, but my family proud as I serve and bring others the Gospel.
2-  Pendant ma vie J'ai appris plusieurs choses mais les uns que je trouves qui sont les plus importantes c'est les uns qui sont attacher de l’évangile de Jésus Christ. Les leçons que J'ai appris et ce que je rends témoignage à propos de c’est que Je sais que nous avons un Père Céleste vivant et qu'il aime ces enfants. On est les enfants de Dieu spiritual et il nous a donné cette vie pour que nous pussions avoir l'occasion de grandir de changer et devenir comme lui. Par fois c'est pas facile et on est pas parfait mais notre Père Céleste nous a donné son fils unique - Jésus Christ.  Je sais que Jésus Christ est mon sauveur et rédempteur. À cause de lui je suis ici. il m'a donné ma vie. Je suis devenu meilleur a cause de lui et j'ai donné deux ans de ma vie pour que je puisse donner au moins un petit peu de la bonheur et la joie que j'ai reçu dans ma vie à cause de lui. J'adore l’évangile j'adore ma famille et c'est le témoignage que je vous laisse au nomme de Jésus Christ amen.

-Elder Tate Masse